Inwestycja czy niepotrzebny wydatek?
Gadżety reklamowe zawsze wiążą się z koniecznością wydania określonej kwoty. Do tego wszystkiego wydatek tego typu nie zwraca się w sposób dosłowny. Gadżety promocyjne to upominki, które mają wypromować firmę, wynieść ją poza przedsiębiorstwo, ale też ukazać, że klient jest ważny i wyjątkowy. Właśnie, dlatego koniecznie powinno się zważać na jakość i wykonanie gadżetów. Standardy tego typu są domeną firm typu inspirion.pl.
Które gadżety promocyjne są najchętniej wybierane?
Upominki od firm są formą sympatii, ale też promocji swojej marki. Jednak istnieje szereg różnych gadżetów, które cieszą się znacznie większą popularnością, niż inne. Ich zakres cenowy również jest dość szeroki, dzięki czemu każda firma może zdecydować, na którą ewentualność może sobie pozwolić, a która wykracza poza jej budżet.
Lista najpopularniejszych gadżetów promocyjnych
- długopisy — ten rodzaj gadżetu zawsze może się przydać, dlatego niemal każda firma decyduje się właśnie na takie rozwiązanie. Znacznie częściej wybierane są długopisy eleganckie i estetyczne, zamiast plastikowych, najtańszych modeli. W końcu znajdzie się na nich logo firmy, zatem na jakości tego gadżetu nie można oszczędzać.
- kalendarze — praktyczność tego gadżetu jest na tyle istotna, że warto wziąć go pod uwagę. Klienci często są zadowoleni, iż nie muszą kupować samodzielnie kalendarza, czy też terminarza.
- notesiki — zaraz po długopisach, notesy są najpopularniejszym gadżetem promocyjnym. Ich ceny nie są wysokie, ale za to mogą przydać się w wielu sytuacjach. Za ich pomocą rozpowszechnianie loga firmy staje się łatwiejsze.
- pendrive — ostatnio coraz częściej stawia się na gadżety tego typu. Mimo iż są droższe, to jednak bardzo popularne i miło widziane u klientów. Dlatego wiele firm decyduje się na takie rozwiązanie.
- torby z materiału — ten produkt również jest tani, a do tego posiada jeszcze jedną zaletę, jest ekologiczny. Dlatego w branżach związanych z ochroną środowiska itp. będzie strzałem w dziesiątkę.
- galanteria skórzana — korporacje, czy po prostu duże firmy częściej wybierają produkty najwyższej klasy, wykonane ze skóry. Wśród takich upominków największą popularnością cieszą się portfele. Oczywiście zamawianie produktów tego typu nie odbywa się na dużą skalę. Tylko nieliczni klienci lub kontrahenci, mogą otrzymać produkt o takiej klasie.
- drobne dodatki, np. breloki, otwieracze — małe firmy najczęściej wybierają gadżety w postaci długopisów i notesów, przy okazji jednak zapominają o praktycznych i drobnych upominkach, jak np. breloczki, smycze, czy otwieracze do piwa. Oczywiście muszą one być dostosowane do branży. Ich cena nie jest wysoka, ale za to prezent może przetrwać lata.