- Energetyka Cieplna Opolszczyzny SA w Opolu jak co roku przystąpiła do badania recertyfikującego w ramach programu „Firmy Przyjaznej Klientowi”, przeprowadzonego przez Obserwatorium Zarządzania w Warszawie, poddając się kolejnej ocenie klientów – informuje Iwona Szczepanik, rzecznik prasowy ECO SA w Opolu.
W tym roku po raz pierwszy takiej samej weryfikacji poddały się spółki: ECO Jelenia Góra, ECO Kutno oraz ECO Malbork, wchodzące w skład Grupy Kapitałowej. Organizator konkursu na podstawie wywiadów z ponad 280 klientami oraz anonimowej weryfikacji jakości obsługi klienta realizowanej przez spółki, ocenił, czy zasługują one na tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi”. Wszystkie badane spółki Grupy Kapitałowej ECO osiągnęły wysokie wyniki, przekraczające wskaźnik poziomu zadowolenia Klientów, wymagany do uzyskania tytułu, wynoszący 85 proc.
- Działania spółki od wielu lat nastawione są na podnoszenie poziomu zadowolenia klientów ze świadczonych usług oraz jakości obsługi. Tytuł "Firma Przyjazna Klientowi" jest ukoronowaniem tych działań. – uważa Jan Hałuszczak, prezes ECO Malbork sp. z o. o.
W przypadku ECO SA, dysponującej już skalą porównawczą, wyniki ostatniego badania potwierdzają utrzymujący się wysoki poziom zadowolenia klientów ze świadczonych usług oraz jakości obsługi.
– Raport z badania, przygotowany przez Obserwatorium Zarządzania, jest cennym materiałem do analizy, pozwalającym na szczegółową ocenę obszarów obsługi klienta i wyznaczenie kierunków działania w zakresie wymagającym doskonalenia – powiedziała Katarzyna Graboś, kierownik Biura Obsługi Klienta ECO SA. - Osiągane wyniki są efektem budowanych przez lata relacji z naszymi Klientami, którzy dostrzegają i doceniają efekty tej współpracy, stając się partnerami w biznesie.
Obecnie Grupa Kapitałowa ECO składa się z dziewięciu spółek i świadczy usługi dla ponad pół miliona mieszkańców z 10 województw.