Wśród ekspertów od social media usłyszymy m.in. Tomasza Kamela dziennikarza telewizyjnego, trenera, który mówi o sobie, że jest przede wszystkim humanistą i optymistą. Oprócz niego będzie możliwość wysłuchania:
Bartosza Walat, creative lead; Alberta Radomskiego, freelancera Meta Ads; Agnieszkę Stelmaszczyk, CEO agencji kreatywnej; Jana Ożarowskiego, stratega kreatywnego czy Agnieszki Banaś Head of Social Media. Oprócz tego będzie okazja rozmowy i spotkań z prawnikiem obeznanym w kwestiach prawnych związanych z mediami społęcznościowymi, coachami, specjalistką od treści wideo, czy Agatą Papis-Maniecka, specjalistką od reklamy i ekspertką od Tik Toka.
Dlaczego warto wziąć udział w forum?
W internecie jest mnóstwo kursów, audiobooków i webinarów wątpliwej jakości,ale nastawionymi na zysk. Często decydując się na takie szkolenie niewiele zyskujemy. Kongres For Social Media jest tymczasem renomowanym cyklicznym forum o sprawdzonych treściach, bardzo wysokiej jakości. Poznamy na nim zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele.
Tematyka z zakresu social media dla biznesu będzie ściśle dotyczyła obecności kont firmowych, promocji i sprzedaży produktów i usług firm. Eksperci i uczestnicy będą szukali potencjału, możliwości, pomysłów i rozwiązań do wykorzystania w codziennej pracy. Praca w social media wymaga nieustannego śledzenia nowości, poszerzania kompetencji i reagowania na zmieniający się świat internetu, stąd udział w tym forum dla każdego, kto na co dzień pracuje na platformach społecznościowych jest niezbędna.
W odpowiedzi na te potrzeby powstał Kongres For Social Media !!
To także okazja uczestniczenia w spotkaniu o fantastycznej atmosferze i możliwość pozyskania dużej porcji energii do działania i zawarcia nowych znajomości.
PROGRAM
20 MAJA 2024
09:00
OFICJALNY START DZIEŃ 1
9:15
8 kreatywnych pomysłów w erze przebodźcowania. Co zrobić, by przestali scrollować dalej > skupimy się na trendujących rozwiązaniach i niestandardowych pomysłach.
/ Bartosz Walat, Creative Lead
62% odbiorców Internetu odczuwa skutki przebodźcowania informac...
9:55
Automatyzacja pracy w Meta Ads. Jak BEZ AI zwiększyć efektywność i skrócić dzień pracy.
/ Albert Radomski
Opowiem o narzędziach i rozwiązaniach pozwalających poprawić jakość kampanii i jednocześnie wykorzystać potencjał automatyzacji do skutecznej promocji i reklamy w social mediach.
10:45
PRZERWA KAWOWA
11:10
Jak przetrwać w mediach społecznościowych? Popularne strategie dla mikro i makro budżetów marketingowych.
/ Paweł Jóźwik, Associate Media & Innovation Director
Omówię na kejsach zagranicznych i polskich, pokażę angażujące treści, konkretny przykłady i omó... >>> więcej...
12:00
Efektywne rolki w strategiach dla różnych branż.
/ Sylwia Dąbrowska, Video Teacherka
Jak marki mogą wykorzystać to narzędzie. Przeanalizujemy co dziś działa a co okazuje się porażką. Dowiedz się co robić, aby rolki mogły stać się kluczem do sukcesu Twojej kam... >>> więcej...
12:50
LUNCH
13:40
Zmiany i trendy w social media marketingu: co warto rozważyć w swojej strategii?
/ Agnieszka Banaś, Head of Social Media
14:20
Kiedy polscy reklamodawcy przepłacają za reklamę w social media i jak nie popełniać tych błędów?
/ Jan Zając, Przedsiębiorca, badacz i psycholog
Analiza w oparciu o dane z tysięcy kampanii zbieranych przez Sotrender.
15:00
Oswajamy rozszerzoną rzeczywistość czyli AR, VR, XR, MR w służbie komunikacji marek w social mediach.
/ Jan Ożarowski, Strateg kreatywny
AR w social mediach nie kończy się na przemianie w słodkiego pieska i rotujących nad głową prostokątó...
15:40
PRZERWA KAWOWA
16:05
AI rozkręca konkursy. Wskazówki i pomysły jak wykorzystać narzędzia AI.
/ Agnieszka Stelmaszczyk
Jak wykorzystać narzędzia AI do realizacji aktywacji konsumenckich? Przykłady akcji ze świata i kejs realizacji konkursu bazującego na tworzeniu treści za pomocą ...
16:45
Branded podcast - dlaczego prawdopodobnie robisz to źle? 10 rzeczy które rozwiną podcast Twojej marki.
/ Kris Nowak, Podcast ekspert
17:35
ZAKOŃCZENIE DNIA 1
21 MAJA 2024
9:15
OFICJALNY START DZIEŃ 2
9:30
Czy GenZ zrewolucjonizuje LinkedIn? Praktyczne wskazówki, jak Twoja firma może przyciągnąć, zaangażować i skorzystać z siły młodych użytkowników.
/ Adrian Gamoń
10:10
Social Video – wszystko co musisz wiedzieć, od kliknięcia do konwersji.
/ Piotr Król
Chciałbym pokazać cały obraz , formaty i plan to jedna część. Następnie szczegóły realizacji i błędy + jak ułatwić sobie produkcję, żeby uniknąć różnych konsekwencji.
----------
11:10
PRZERWA KAWOWA
11:35
Czy kiełbasa potrzebuje big idei? Praktyczne know how o marce w SoMe.
/ Emilia Czerwiec, Creative Leader & Business Unit Manager
Zapomnij o kalendarzu marketera. Zacznij myśleć o swojej marce w SoMe i naucz się odkrywać insighty i tworzyć idee komunikacyj... >>> więcej...
----------
12:15
Moje tips&tricks przygotowane dla Was o efektywnej komunikacji i obecności w mediach społecznościowych.
/ Tomasz Kammel
Jak nie zgubić się w social mediach, czyli Kammel w sieci", zabieram słuchaczy w podróż przez moje perypetie w świecie mediów.
13:25
LUNCH
14:05
Jak robić zasięgi i rozwijać konto firmowe na TikToku w 2024 roku.
/ Agata Papis-Maniecka, Facetka od reklamy, Tik Tok ekspert
14:45
Synergia kanałów performance.
/ Mikhail Fediukovich, Senior Performance Specialist
Czy w 2024 roku model lejka marketingowego ma miejsce? Jak różne kanały mogą się wspierać nawzajem? Jak podzielić budżet pomiędzy nimi i doprowadzić do sytuacji, w której każda... >>> więcej...
15:25
Potencjał AI a prawo - jak uniknąć pułapek.
/ Katarzyna Świerkot-Chromik, Radczyni prawna i Starsza prawniczka
16:05
OFICJALNE ZAKOŃCZENIE KONGRESU #FORSM I WSPÓLNA KAWA NA POŻEGNANIE
A już dziś do każdego biletu otrzymujesz dostęp do wykładów z poprzedniej edycji:
Trendy - jak być marką na czasie? / Mateusz Murawski, K2 Create
OPIS: Media społecznościowe są w ciągłym ruchu. Gdy czytasz ten opis, zmieniają się mody, platformy i ich topowi użytkownicy.
Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach. / Agata Czech, LEGO
Podróż przez dżunglę czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka. / Agata Weryszko, Plej
OPIS: Jak odnaleźć się w gąszczu danych? Które z nich są ważne?
Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów. / Bartosz Jeglejewski, Publicis Worldwide Poland
Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy - czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku. / Aleksandra Sidorowska, Onet
OPIS: Na TikToku ma znaczenie już pierwsza sekunda filmu. To ona decyduje o tym, czy widz...
Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media. / Emilia Czerwiec, Ancymony
OPIS: Nauczę Cię, jak w prosty sposób zbudować komunikację marki
Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych. / Artur Roguski, Focus Nation
OPIS: Czy w kontekście działań w social media myślimy o roli emocji oraz motywacji użytkowników? Jak wykorzystać w ... >>> więcej...
Podcast w Twojej strategii SM. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję. / Bartosz Walat, VMLY&R
Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. / Jagoda Prętnicka, 180heartbeats + JUNG v MATT
Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię. / Adrian Gamoń
OPIS: Kiedy warto z niej skorzystać? Jakie błędy popełniają początkujący reklamodawcy na LinkedInie?
Bądź na bieżąco – ostatnie zmiany funkcjonalności instagram, tik tok i nie tylko. / Patrycja Majsik, McCANN Poland
OPIS: Czy Instagram to nowy TikTok, a TikTok to nowy Instagram? Obie platformy bardzo dynamicznie się rozwijają.
Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media. / Marta Janiszewska, Grupa Freundschaft
10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie. / Katarzyna Żakieta, Cape Morris
TEMATY
🔥Przełamywanie internetowego przebodźcowania - Odkryj kreatywne strategie zatrzymujące odbiorców, które przełamią rutynę przewijania. | prelegent: Bartosz Walat, Creative Lead, wielokrotnie nagradzany twórca z 15-letnim doświadczeniem w branży kreatywnej.
🔥Generacja Z na LinkedIn - Dowiedz się, jak młodzi użytkownicy zmieniają oblicze LinkedIn i jakie korzyści może z tego czerpać Twoja firma. | prelegent: Adrian Gamoń, niezależny ekspert i specjalista od social media oraz komunikacji marek.
🔥Wykorzystanie AI w Konkursach - Poznaj, jak nowoczesne technologie AI mogą rewolucjonizować angażujące kampanie konkursowe. | prelegent: Agnieszka Stelmaszczyk, CEO agencji kreatywnej Feno, 25 lat w biznesie reklamowym.
🔥Automatyzacja w Meta Ads - Naucz się, jak bez użycia AI zwiększyć efektywność kampanii reklamowych i zoptymalizować czas pracy. | prelegent: Albert Radomski,
freelancer Meta Ads z ponad 10 letnim doświadczeniem w obsłudze kampanii.
🔥Tomasz Kammel - Social Media Hacks - Dołącz do Tomasza w podróży przez świat mediów społecznościowych, pełnej osobistych doświadczeń i praktycznych wskazówek. | prelegent: Tomasz Kammel, trener, gwiazda telewizji, ale także specjalista w dziedzinie komunikacji międzyludzkiej.
🔥Skuteczne Social Video - Odkryj, jak skutecznie planować, realizować i analizować wideo w mediach społecznościowych, unikając typowych błędów. | prelegent: Piotr Król, producent wideo i webinariów, Kierownik ds. Rozwoju w VideoKings & Studio306.live, strateg cyfrowy.
🔥Zastosowanie AR, VR, XR w komunikacji marketingowe - Zrozum, jak rozszerzona rzeczywistość może zrewolucjonizować komunikację Twojej marki. | prelegent: Jan Ożarowski, doświadczony strateg kreatywny oraz partner w studio kreatywnym Lens That.
🔥Zmiany i trendy w Social Media Marketingu - Zapoznaj się z najnowszymi zmianami i strategiami wartościowymi dla Twojej marki. | prelegent: Agnieszka Banaś, Head of Social Media w Pudliszki, od 7 lat lideruje zespołom social mediowym, łącząc światy offline i online w polskiej reklamie internetowej.
🔥Strategie marketingowe dla dla mikro i makro budżetów - Jak przetrwać w mediach społecznościowych? Odkryj, jak dysponować swoim budżetem w mediach społecznościowych na prawdziwych przykładach. | prelegent - Paweł Jóźwik, Associate Media & Innovation Director
🔥Optymalizacja kosztów reklam w Social Media - Naucz się, jak unikać przepłacania za reklamę i wykorzystać dane do lepszego zarządzania budżetem. | prelegent: Jan Zając, założyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania.
🔥Budowanie marki w Social Media - Zapomnij o kalendarzu marketera. Zacznij myśleć o swojej marce w SoMe i naucz się odkrywać insighty i tworzyć idee komunikacyjne. | prelegent: Emilia Czerwiec - od ponad dekady zdobywa doświadczenie jako copywriterka. Obecnie pracuje jako Creative Leader & Business Unit Manager w Agencji Ancymony
🔥Rozwijanie firmowego konta na TikToku - Poznaj strategie i wskazówki na temat budowania obecności i angażowania odbiorców na TikToku. | prelegent: Agata Papis-Maniecka, znana jako Facetka od reklamy, jest ekspertem marketingu z 18-letnim doświadczeniem.
🔥Synergia kanałów performance - Zrozum, jak różne kanały marketingowe mogą współpracować, zwiększając ROI i efektywność działań. | prelegent: Mikhail Fediukovichw, Performance Team Leader. Doświadczenie w performance marketingu zdobywał w różnych systemach reklamowych na kilkunastu rynkach.
🔥Tworzenie skutecznych branded podcastów - Odkryj kluczowe elementy sukcesu w tworzeniu podcastów marki, które angażują i przyciągają odbiorców. | prelegent: Kris Nowak, Podcast Ekspert i Partner w Earborne Media, od 2010 roku kreuje angażujące treści podcastowe dla wiodących marek, takich jak Deloitte czy ORLEN, zdobywając nagrody branżowe.
🔥Efektywne rolki w strategiach dla różnych branż. - Zrozum, jak krótkie formaty wideo mogą odmienić Twoje strategie marketingowe. | prelegent: Sylwia Dąbrowska, założycielka marki Video Teacherka od 2017, specjalizuje się w content video marketingu.
Co, gdzie, kiedy:
Kongres For Social Media
20-21.05.2024
Gdańsk, Muzeum Morskie ul. Ołowianki 9-13
możliwość uczestnictwa online
www.forsm.pl
Tekst i fot. Organizatorzy Kongres for Social Media