Reklama
czwartek, 28 listopada 2024 03:38
Reklama

Kongres For Social Media - Twoja firma w mediach społecznościowych.

Spotkanie osób, które biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki prowadzenia kont firmowych w social media!
  • Źródło: Art. partnera
Kongres For Social Media -  Twoja firma w mediach społecznościowych.
Kongres For Social Media | 17-18.05.23 | edycja Gdańsk + online |www.forsm.pl

Wspólnie poczujemy  atmosferę tego wyjątkowego miasta. A w tych miłych okolicznościach wspólnie trenujemy się w prowadzeniu najlepszych kont biznesowych w social media!

Towarzyszy nam duże tempo zmian na rynku i ciągłe podnoszenie poprzeczki.

 ➜ Musimy sprostać wielu wyzwaniom!

- Uczyć się pracy w nowych warunkach.

- Dochodzą nam nowe zadania i odpowiedzialności.

- Wiele elementów ciągle się zmienia.

  Jak przekuć dynamikę zmian na nasz sukces?

➜ odpowiedź szykujemy dla Ciebie na Kongresie For Social Media!

 

🟠 Kongres#ForSM to  połączenie:

• fantastycznej atmosfery, energii;

• i programu, który zawsze jest liderem bo jest: ciekawy, na czasie i z pomysłem!

 

Dołącz >>>Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne.



 

➜ Świat nie czeka! 

  • wciąż pojawiają się nowe wyzwania,
  • nowe możliwości,
  • nowe podejścia do obsługi klienta,
  • nowe pomysły na strategie sprzedażowe, 
  • Nowe kanały komunikacji, 
  • nowe narzędzia.

A my musimy chociaż to sprawdzić!

Zapraszamy! 👉www.forsm.pl 
  

Spotykamy się w gronie osób odpowiedzialnych za prowadzenie kont firmowych w social media i nie możemy się doczekać!


➜ Wysoko oceniony przez uczestników 5,6/6 i jest to jeden z najlepszych programów, jeśli chodzi o temat SoMe dla firm.  Kongres odbywa się niezmiennie od 2014 roku. 

 ➜ Spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dot. social media w Polsce!

  • 2 dni,
  • after,
  • lunche,
  • przerwy kawowe
  • komfortową, luźną atmosferę,
  • wiele nowości, niespodzianek i urozmaiceń!

Po prostu nie może Cię zabraknąć! 


 17-18 maja odbędzie się Kongres For Social Media | www.forsm.pl | Gdańsk + online

Fantastyczne grono prelegentów i wiele ciekawych tematów m.in:

✔ Temat: Zwinny plan social media, czyli z kim, kiedy i do kogo. O socialowej taktyce od strategii po kreację. 

  • Dowiedz się, jak dobrać kanały social media, które pozwolą Ci efektywnie  dotrzeć do grupy docelowej i realizować biznesowe cele.
  • Poznaj praktyczne wskazówki, jak poruszać się między kanałami.
  • Odkryj kreatywne know-how planowania komunikacji w różnych kanałach.
  • Przekonaj się, kiedy warto ograniczyć swoją obecność i jak wywołać efekt synergii

Kto: Emilia Czerwiec, Creative Leader w Agencja Ancymony

✔ Temat: Nowoczesne taktyki Social Mediowe: od wykorzystania chatu GPT i AI, po optymalizację i content organiczny. 

  • Czy dwuletnie strategie social mediowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku nadal mają rację bytu?
  • Jak dopasować się do obecnie panujących trendów?
  • W czym maszyny nie zastąpią dobrego content designera?

Między innymi na takie pytania odpowie Agnieszka, prezentując Wam obecnie trendujące taktyki social Mediowe

Kto: Agnieszka Banaś, Head of Social Media w Monday Group.

✔ Temat: LinkedIn w 2023 roku: odkrywaj nowe możliwości - AI, trendy i zmiana algorytmu. 

LinkedIn ewoluuje w zawrotnym tempie - czy jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami?
 Odkryj tajniki przyszłości tego dynamicznego medium.

 Podczas prelekcji Adrian:

  • przyjrzy się najnowszym zmianom, które wpływają na sposób prowadzenia biznesu i strategie marketingowe,
  • omówi tegoroczną aktualizację algorytmu, nowe funkcjonalności oraz rosnącą rolę sztucznej inteligencji
  • pokaże praktyczne wskazówki, które pozwolą Twojej firmie wykorzystać pełen potencjał LinkedIn i osiągnąć sukces.

Nie przegap okazji, by być na bieżąco z rewolucją na LinkedInie i zdobyć przewagę konkurencyjną. 

Kto: Adrian Gamoń

✔ Temat: Segmentacja odbiorców w Social Media - zrób to mądrze! 

  • Czy warto jeszcze segmentować odbiorców naszych reklam?
  • Czy może w dobie machine learningu jest to absolutnie zbędne?

Poznaj metody segmentacji użytkowników w Social Media i ich wartość dla biznesu.

Kto: Sebastian Puchała, Facebook Ads Team Manager w Sempai.

✔ Temat: AI – w służbie social media – co musisz wiedzieć, co już działa. Pomysły, inspiracje i podpowiedzi. 

Kto: Natalia Skowrońska, Head of Social Media w  Grupa Wirtualna Polska.
  

Obecnie uczestnicy otrzymują >>>  w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji. Jest to bogaty materiał, z którego można korzystać od razu:

Wśród bonusowych wykładów m.in.:

  1. Trendy - jak być marką na czasie? 
  2. Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach. 
  3. Podcast. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję. 
  4. Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media. 
  5. Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów. 
  6. Bądź na bieżąco – ostatnie zmiany funkcjonalności na Instagramie, TikToku i nie tylko.
  7. Podróż przez dżunglę, czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka.
  8. Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy - czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku. 
  9. Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię.
  10. Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media.
  11. Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych.
  12. 10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie.

Dziś social media są integralną częścią strategii marketingowych większości firm.

Aktualnie jest to jedna z najważniejszych cegiełek w budowaniu firmy- aktywne i dobrze prowadzone sociale. Bez nich firma traci wiarygodność. Praca osób związanych z social mediami to nieustające śledzenie nowości, poszerzanie swoich kompetencji i reagowanie na zmiany w świecie internetu. Dlatego właśnie powstał Kongres For Social Media. Chcemy umożliwić odblokowanie swojego potencjału i sięgnięcie po więcej.  W dynamicznie zmieniającym się świecie ważna jest elastyczność i umiejętność dostosowania się. Pokażemy, jak wykształcić instynkt social media managera, aby szybko reagować na trendy i wyczuwać potrzeby odbiorców. Kongres For Social Media działa od 2014 roku. Przez te lata zdobyliśmy zaufanie i empatię uczestników. Nasz event oceniany jest zawsze powyżej pięciu w sześciostopniowej skali. Z przyjemnością czytamy komentarze i opinie zadowolonych uczestników. Otwarty klimat eventu jest katalizatorem dla powstawania ciekawych rozmów, nawiązywania nowych kontaktów biznesowych a nawet przyjaźni.

 

Opinie Uczestników:

 "Kongres ForSM zdecydowanie pomaga zrozumieć zmieniające się SoMe oraz być na czasie z ich trendami i zmianami funkcjonalności. Nawet, jeśli jesteś specjalistą w branży, to Kongres pomoże Ci usystematyzować widzę i z pewnością znajdziesz tam dla siebie nową, ciekawą wiedzę."

 "Nie wahaj się! Takiej pigułki różnorodnej wiedzy nie zdobędziesz samodzielnie w tak krókim czasie. A warto poszerzać horyzonty. :)"

 "Dużo specjalistycznej wiedzy przedstawionej przez praktyków w bardzo przystępny sposób."

 "Zdecydowanie warto! Rzeczowe omówienie aktualnych trendów w SoMe, ciekawe case studies, można wyjść z głową pełną inspiracji."

 "Bardzo polecam - tematy są na czasie, wręcz z "ostatniej chwili", kongres to nieoceniona kopalnia bieżących trendów przedstawiona przez praktyków, a nie teoretyków, którzy wiedzę czerpią tylko z książek."

 "Kongres For Social Media rozwiązuje problemy w zakresie działania w SM, daje praktyczne wskazówki, inspiruje i pozwala być na bieżąco z trendami. Ponadto daje możliwość poznania fantastycznych ludzi, których na co dzień nie widać, a wykonują podobną pracę do naszej."

 "To był inspirujący czas, który pozwolił uporządkować wiedzę i otworzyć kilka szufladek. Dał oddech od bieżączki i pobudził do kreatywnego myślenia. Jednym słowem dał dużo radości. Polecam."

 "Merytoryczna wiedza, samo mięso, różnorodność tematyczna, kompetentni prowadzący."

 "Kongres For Social Media jest dla osób, które chcą być na bieżąco i poszukują najnowszych informacji o trendach i zmianach w obrębie SoMe. Wszystko tu było. :)" 

“Jeżeli chodzi o social media jest najlepszy w Polsce, serio!”

Gorąco polecamy! 

Kongres For Social Media | 17-18.05.22 | Gdańsk + online |www.forsm.pl
 
Specjalna zniżkę dla użytkowników portalu. Kod rabatowy: malbork1.pl +forsm23
 



 


Podziel się
Oceń

Reklama
słabe opady deszczu

Temperatura: 4°C Miasto: Malbork

Ciśnienie: 1014 hPa
Wiatr: 23 km/h

Reklama
test