Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020r. poz. 293 z późn. zm. ), art. 39 w związku z art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz uchwały Rady Miasta Malborka z dnia z dnia 28.02.2019 r. Prezydent Miasta Malbork zawiadamia o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu Centrum miasta Malborka, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Od 25 stycznia 2021r. do 18 lutego 2021r. na stronie BIP Urzędu Miasta Malborka, (link do strony: http://www.bip.malbork.pl/m,499,mpzp-fragmentu-centrum.html?page=1) oraz w siedzibie Urzędu Miasta Malborka, po uprzednim umówieniu się.
Dyskusja nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami odbędzie się 16 lutego o godzinie 12.00 u siedzibie Urzędu Miasta Malborka, sala nr 119, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork. Po przybyciu do Urzędu, każdy obowiązkowo musi poddać się badaniu temperatury ciała oraz odkazić dłonie. Obowiązek noszenia maseczki ochronnej.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi. Uwagi należy składać na piśmie do Burmistrza Miasta Malborka z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w terminie do 8 marca 2021r. Pisma należy kierować na adres Urzędu Miasta w Malborku, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork lub w postaci elektronicznej na adres mailowy: [email protected]